Assalammualaikum ,
SimplySiti
meluaskan tapak digitalnya danmelancarkan kedai rasmi SimplySiti di Shopee
hampir tiga tahun dahulu . Siti Nurhaliza merupakan perintis Shopee Selebriti
Skuad apabila platform e-dagang ini melancarkan portal dalam aplikasi khusus
untuk pilihan produk selebriti. Menerusi platform ini, peminat juga berpeluang
untuk menyertai sesi bertemu mesra dan acara yang dianjurkan oleh Shopee.
SimplySiti
meluaskan kerjasama dengan Shopee bersama CIMB Islamic untuk memacu jenama ke
mercu jaya yang lebih tinggi. Kerjasama ini akan memberi manfaat kepada peminat
Dato’ Sri Siti Nurhaliza menerusi tawaran menarik produk SimplySiti , konsert
mininya dan juga peluang untuk minum teh bersama bintang pop.
Menurut Siti
Nurhaliza , pengasas SimplySiti “ Sejak menyertai Shopee , perniagaan dalam
talian kami telah meningkat lebih 100% . Pertumbuhan ini adalah hasil daripada
acara – acara media eksklusive , sesi bertemu peminat dan kempen yang di
anjurkan oleh Shopee seperti Shopee
Brand Festival yang akan diadakan tidak lama lagi. Bagaimanapun ini
adalah kali pertama kami bersama-sama akan menganjurkan Super Brand Day, konsert mini dan jamuan minum teh untuk peminat saya
! Saya teruja dengan pakatan perkongsian ini dan melihat perkembangan jenama saya
yang boleh di langgani oleh ramai pengguna Shopee yang kini mencecah hampir 20
juta,”
Ian Ho, Pengarah Urusan Serantau, Shopee, berkata, “Kami memang sentiasa meminati Dato’ Sri Siti Nurhaliza. Bila SimplySiti memutuskan untuk membuka kedai rasminya di Shopee, usia kami belum mencecah satu tahun. Kami gembira dan pada masa yang sama kami rasa terharu kerana Ratu Pop Malaysia memberi kepercayaan kepada kami dan menyokong kami. Ini sangat besar ertinya bagi platform e-dagang yang baru diasaskan! Pada hari ini, kami telah ditugaskan untuk memacu pertumbuhan jenama SimplySiti ketahap seterusnya dengan meluaskan kerjasama di luar platform digital. Ia bukan sekadar jualan, tetapi merupakan sebahagian daripada langkah kami untuk memberikan pengalaman menyeluruh kepada pengguna kami dan ini termasuk aspek hiburan dan pendekatan di dalam dan luar platform.”
Rafe Haneef, Ketua Pegawai Eksekutif, CIMB Islamic Bank Berhad,
mengulas, “PKS merupakan tunggak ekonomi Malaysia. Sebagai Bank Islam serantau yang terkenal, CIMB Islamic teruja untuk menyokong dan memperkasakan PKS bagi membolehkannya membesar di dalam dan luar Malaysia, khususnya menerusi inisiatif Koridor Halal CIMB. Dan sekarang, dengan PKS Malaysia seperti SimplySiti di platform berbilang saluran Shopee, disertakan dengan diskaun hebat dan tawaran untuk pemegang kad CIMB, pengguna akan mendapat manfaat dari segi kesenangan dan pembelian produk yang berkualiti. Sesungguhnya jenama seperti SimplySiti memperlihatkan peranan CIMB – menerusi tawaran kewangan dan perkongsiannya yang luas – boleh membantu PKS mengembangkan perniagaan mereka dalam persekitaran runcit yang sangat kompetitif.”
SimplySiti Super Brand
Day
Super Brand Day di Shopee akan berlangsung dari 2 hingga
7 Ogos 2019, membolehkan pengguna mendapat
potongan harga sehingga 60% manakala Pemegang Kad Kredit CIMB Islamic
akan mendapat potongan harga tambahan RM15 dengan perbelanjaan minimum RM70
untuk produk SimplySiti. Pemegang kad
Debit, Kredit dan Prabayar CIMB akan mendapat potongan RM10 dengan perbelanjaan
minimum RM70. Pada 5 Ogos, peminat boleh mengikuti siaran langsung Shopee Live menerusi aplikasinya dan
menyaksikan Siti Nurhaliza memperkatakan tentang produknya. Pelanggan yang
membelanjakan jumlah paling tinggi di bawah peraduan Belanja & Menang akan memenangi barangan peribadi
milik Siti Nurhaliza.
Konsert Mini Shopee X SimplySiti
Konsert mini ini akan membawa peminat mengimbau zaman
silam menerusi lagu-lagu hit paling diminati. Konsert mini akan berlangsung pada 14 September jam 8.30 malam. Tiket akan mula dijual di
Shopee pada 2Ogos, berharga RM350 untuk kategori Emas dan RM450 untuk Berlian.
Atau, peminat Siti Nurhaliza yang membelanjakan sekurang-kurangnya RM250 untuk produk
SimplySiti sepanjang promosi Super Brand Day berpeluang menerima dua tiket
bernilai sehingga RM 900.
Minum Petang dengan Siti
Nurhaliza
Berlangsung
pada 18 September di Grand Hyatt Kuala Lumpur dan eksklusif untuk pemegang kad
CIMB Islamic, seramai 15 pemenang berpeluang
untuk menyertai majlis minum petang ini bersama pasangan mereka apabila mereka berbelanja
sekurang-kurangnya RM250 untuk produk SimplySiti sepanjang promosi Super Brand Day.
SimplySiti
Super Brand Day dianjurkan sempena Shopee
Brands Festival yang akan berlangsung dari 1 hingga 18 Ogos, menjanjikan tawaran
dan promosi hebat untuk pengguna yang membeli-belah di bawah Shopee Mall.
Mereka boleh merebut tawaran pada harga serendah RM1 setiap hari untuk barangan berjenama kegemaran mereka semasa Jualan Mengejut (Shocking Sale), dan merebut baucar potongan
Surprise Hour 50% dan juga menerima hadiah
apabila mereka membeli barangan terpilih. Pembelian di bawah Shopee Mall
disertakan pulangan percuma dalam masa 15 hari, jaminan ketulenan 100%, dan
penghantaran percuma. Tertakluk kepada terma dan syarat.
SIMPLYSITI diasaskan
pada tahun 2010 di bawah aspirasi Dato' Sri Siti Nurhaliza yang menterjemahkan
dan berkongsi pengetahuan serta rahsia kecantikannya dengan wanita di
luar sempadan. Sebuah jenama kecantikan tempatan, namun dengan tarikan antarabangsa,
SIMPLYSITI menawarkan produk kecantikan Halal berkualiti tinggi setanding dengan jenama antarabangsa
yang mantap.
Semua produk baru dibangunkan berdasarkan pemahaman mendalam mengenai permintaan pasaran
dan sentiasa disegarkan semula dengan pengubah suaianproduk, inovasi dan
pelbagai sambungan berdasarkan pandangan dinamis meindustri.
Hari ini, SIMPLYSITI
telah menjadi pemain serantau dan
terus berkembang serta mengukuhkan kehadiran tempatannya dan
kepakarannya dalam industri kecantikan. Yang paling penting, SIMPLYSITI
berhasrat untuk menetapkan jejak secara global,
memperluas jangkauannya untuk menjadi pemacu untuk pasaran kecantikan halal global.
Mengenai Shopee
Shopee ialah platform e-Dagang terkemuka di Asia Tenggara dan Taiwan. Platform ini direka khusus untuk rantau ini , memberikan pengguna pengalaman membeli - belah yang mudah , selamat dan cepat dengan sokongan pembayaran dan ligistik yang kukuh.
Shopee akan terus meningkatkan prestasi platformnya dan menjadi destinasi e-Dagang pilihan rantau ini. Shopee mempunyai pilihan produk yang pelbagai dari kategori seperti elektronik , perkakas rumah , kesihatan & kecantikan , bayi & permainan , fesyen dan peralatan kecergasan .
Shopee , sebuah syarikat Sea , mula di lancarkan di Singapore sejak 2015 dan telah berkembang ke Malaysia , Thailand , Taiwan , Indonesia , Vietnam dan Filipina. Sea merupakan peneraju dalam industri hiburan digital , eDagang dan perkhidmatan kewangan digital di rantau Asia Tenggara dan Taiwan. Misi Sea adalah untuk menaik taraf kualiti kehidupan pengguna dan perniagaan kecil menerusi penggunaan teknologi dan telah di senaraikan di Bursa Saham New York ( NYSE ) dengan simbol SE.
Dato' Siti semasa ditemu bual |
No comments:
Post a Comment