Wednesday 10 October 2018

McCormick Herba dan Rempah Berwajah Baru Pilihan Rakyat Malaysia



McCormick's trendy new packaging for its herbs, spices and seasonings lives up to the brand's promise of bringing consumers fresh, delicious flavors in every dish. 



Assalmmualaikum


McCormick memang menjadi pilihan dalam masakkan di kalangan warga Malaysia kini dengan wajah baru herba dan rempah McCormick yang terkenal di seluruh dunia telah di suntik nafas baru ke rangkaian produknya dengan pembungkusan yang lebih menarik , terkini dan bergaya . 


Pengguna kini lebih mudah untuk memilih dan mencari di rak - rak kedai degan imej logo dan warna - warna telah di kemas kini lebih menarik dan bergaya . Penggunaan kod warna baru hijau , merah dan oren untuk setiap kategori produk membolehkan pengguna memilih apa yang di perlukan dengan mudah sama ada mereka menginginkan herba , rempah atau perasa. 







McCormick disertakan dengan label baharu dapat mengispirasikan sambil memasak dengan pelbagai cadangan dan idea tentang cara untuk menggunakan setiap produk sama ada untuk ditabur di atas bahan tertentu di gandingkan dengan bahan satu lagi produk McCormick atau di tambah kedalam sajian kegemaran. 




McCormick's Garlic Powder


Pengurus Besar GBA Corporation Sdn Bhd pengedar bagi McCormick  Mohan Alagappar menyatakan McCormick adalah pakar dalam pengeluaran rempah dan herba  serta memahami kehendak pelanggan . Wajah baru ini di reka supaya lebih jelas dan lebih menarik pandangan dengan nama produk lebih besar dan maklumat yang jelas untuk kesenangan pengguna 



McCormick's Chili Flakes




Pembungkusan yang lebih menarik mencerminkan jenama McCormick untuk menambah kesegaran dan kelazatan rasa kepada setiap sajian masakan . Produk McCormick yang berwajah baru dalam rangkaian produk yang popular seperti Black Paper Cracked , Oregano Leaves , Paprika Ground , Mixed Herd , Chili Flakes dan lain lain boleh di dapati di kedai runcit dan pasaraya di seluruh negara .


McCormick's Cinnamon Ground 




Untuk maklumat lanjut tentang herba dan rempah McCormick atau idea-idea resipi, sila layari laman
 website :  www.mccormick.com.

No comments:

Post a Comment