Wednesday 4 November 2015

Baju Tidur Penting Kepada Wanita Terutama Ketika Bercuti


Assalammualaikum.. 
kali nie topik lari dari kebiasaan skit tapi masih berkaitan dengan percutian huhu...
kenapa baju tidur ??? saya memang obses dengan baju tidur lagi -lagi yang ciut miut tu kann..
teruja sangat ingin berkongsi dengan gadis dan wanita diluar sana tentang baju tidur nie..
Meh nak kabor.. 

Jimatkan ruang bagasi

Firstly memang berkaitan percutian baju tidur nie dapat jimatkan ruang bagasi kita jika ingin pergi bercuti. 3 hari 2 malam dah tiada masalah capai jer 2 pasang baju tidur @ pyjamas terus masuk bagasi..
dan tak perlu juga pening kepala dimana nak dapatkan pyjamas yang cantik lagi comell boleh terus like page FB : Saishy Cute Pyjamas serba sedikit dapat membantu dan menjadikan percutian lebih indah..



 Pink polkadot long sleepwear
berminat bole terus wassup 016 6471910

Menambat hati suami kala pergi honeymoon

Jeng-jeng terpulanglah cara bagaimana ingin menarik perhatian suami kan.. Tapi dengan bantuan pelbagai jenis baju tidur dah tentu lebih menarik bukan. Sebenarnya penting untuk wanita kelihatan lebih kemas dan rapi waima untuk masuk tidur.Suami juga senang dengan penampilan kita.

Tidur lebih berkualiti 

Jika kita mengenakan baju tidur yang selesa sudah tentu kita dapat tidur dengan lebih nyenyak.Pemilihan fabrik baju tidur/pyjama sangat penting terutama berkaitan dengan iklim cuaca.Jika di Malaysia material daripada kapas lebih selesa..

Minny cartoon Design
 berminat boleh terus wassup 016 6471910

Jimatkan masa dan lebih praktikal 

Sebelum tidur dah tak perlu tercari-cari T shirt kemudian nak mitch & match dengan kain atau seluar sampai pening nak pakai yang mana satu kan.. terutama wanita ini memang adalah satu masalah huhu..
untuk lebih senang perlu ada beberapa pasang set pyjama dah jimat masa nak cari lagi2 bila dalam keletihan terus boleh tidur.. 




No comments:

Post a Comment