Friday 9 November 2018

Domino’s Pizza Ups Its Esports Game

The champions, #Here4Pizza celebrating their victory alongside [far right] Mr Ba U Shan- Ting, Chief Executive Officer (CEO) of Domino's Pizza Malaysia & Singapore.


Dominos Pizza ke dunia Esports semakin ramai rakyat Malaysia  serius dan berdaya saing mengenai dunia Esports dan inisiatif ini menunjukkan sokongan Dominos Pizza terhadap arena yang menarik ini . Pizza adalah rakan terbaik pemain dan Dominos merancang untuk memainkan peranan aktif dalam menangani keperluan mereka .



Domino Esports dengan penyedia platform permainan dalam talian yang berpusat di Asia Tenggara, Garena. Kerjasama ini melihat hubungan Domino's Pizza dengan platform melalui tiga gelaran video mereka iaitu Arena of Valor, permainan pertempuran berbilang pemain dalam talian (MOBA), Contra: Return, permainan mudah alih yang sangat dinanti berdasarkan franchise klasik 'Contra' , dan Free Fire, permainan penembak orang ketiga yang bertahan hidup.



 All smiles: [Centre, left] Mr Ba U Shan- Ting and [centre, right] Ms Linda Hassan, Senior Vice President of Marketing, Domino's Pizza Malaysia & Singapore together with the participating teams, KLTomodachis and #Here4Pizza


Domino's Good Game Combo boleh didapati dari bulan November hingga pertengahan Disember 2018 . di mana para pelanggan boleh menikmati satu pizza biasa pilihan mereka, satu Twisty Roti, pilihan mereka dan satu 1.5L minuman ringan untuk hanya RM34.90. Pelanggan juga boleh memilih Combo yang Dimainkan Baik, yang termasuk dua pizza biasa pilihan mereka, satu Roti Twisty, satu Crazy Chicken Crunchies serta pilihan mereka dan satu 1.5L minuman ringan untuk hanya RM54.90.

Dengan membeli kombo, pelanggan layak untuk menebus kod unik dalam permainan untuk Arena of Valor, Contra: Return and Free Fire. Antara penebusan termasuk kulit, wira, syiling dan senjata yang jarang ditemui bagi pemain untuk menembak peluru mereka di medan pertempuran mereka. Bersedia untuk mengambil tempat di Esports Domino's Pizza telah terlibat dalam pelbagai aktiviti dan acara, secara aktif menyokong industri Esports.



Domino's Pizza Malaysia  layari kami di : 

No comments:

Post a Comment