Saturday 24 November 2018

Domino’s Pizza Kini Dibuka Di Kota Kinabalu

 (fourth from left) Dato' George Ting, Executive Chairman, Domino's Pizza Malaysia & Singapore, (centre) Steven Pizziol, Vice President, International, Asia Pacific Region, Domino’s Pizza International and (fourth from right) Ba U Shan-Ting, Chief Executive Officer, Domino's Pizza Malaysia & Singapore were all smiles at Domino's Pizza's Grand Opening of Domino's Riverson Kota Kinabalu, Sabah.


Assalammualaikum,


Peminat pizza yang berada di sabah tuu.. Domino’s Pizza kini menghidangkan dan membekalkan piza yang dibakar segar di Kota Kinabalu, Sabah. Pembukaannya di Sabah menandakan mercu jaya global bagi Domino’s Pizza dengan bilangan piza paling banyak dijual dalam sehari di Asia Tenggara. Domino’s Pizza Malaysia ialah pasaran ke-15 terbesar di dunia dan juga ke-5 terbesar di Asia Pasifik. 




 (fifth from left) Dato' George Ting, Steven Pizziol and Ba U Shan-Ting along with representatives of Domino's Pizza International and Domino's Pizza Malaysia celebrating the momentous occasion. 



Dirasmikan oleh Steve Pizziol, Naib Presiden, Antarabangsa, Rantau Asia Pasifik, Domino’s Pizza International, bersama Dato’ George Ting, Pengerusi Eksekutif, Domino’s Pizza Malaysia & Singapura dan Ba U Shan-Ting, Ketua Pegawai Eksekutif (CEO), Domino’s Pizza Malaysia & Singapura. Turut hadir ialah pegawai-pegawai kanan daripada Domino’s Pizza International dan pihak pengurusan kanan Domino’s Pizza Malaysia


(from left) Steve Pizziol, Dato' George Ting and Ba U Shan Ting attempt the blowpipes to launch the event that marks Domino's entry in Kota Kinabalu, Sabah.     







Cawangan baharu ini yang terletak di Riverson, Kota Kinabalu menandakan pembukaan cawangan ketiga di Sabah berikutan pembukaan dua cawangan terdahulu di Bundusan dan Inanam. Pembukaan Domino’s Pizza yang dinanti-nantikan di Sabah amat dialu-alukan dan mendapat sambutan luar biasa daripada para peminatnya. 




(from left) Steve Pizziol and Dato' George Ting during the signing of the plaque to commemorate the opening of Domino's Pizza in Sabah. 



Ba U Shan Ting, CEO Domino’s Pizza Malaysia & Singapura berkata, “Kami benar-benar terharu dengan sokongan yang ditunjukkan oleh para peminat kami di sini. Kami dapat merasakan sambutan hebat penduduk Sabah terutamanya dengan hari pembukaan kami yang telah memecah rekod.



(sixth from left) Dato' George Ting, Steve Pizziol and Ba U Shan Ting as well as representatives of Domino's Pizza International and members of Domino's Pizza Malaysia showcasing the plaque. 




Domino’s Pizza akan membuka dua lagi cawangan di Sabah menjelang akhir tahun dan berharap akan menembusi pasaran di Sarawak dalam tempoh dua tahun akan datang.



(second from left) Steve Pizziol and Ba U Shan-Ting checking out the new Domino's Pizza store in Riverson Kota Kinabalu, Sabah .





Website :Domino's 

No comments:

Post a Comment