Monday 11 May 2015

Hobi Aku Menghenglishh Stylee

Hobi nie minat kita bila ada masa lapang.
 Hobi aku nie X pelik sama jgk macam suri rumah yg lain.
Mendekorasi rumah paling aku suka lagi2 english style.
Kengkonon fefiling mem omputih tu..
Jenis rumah apartment dan menyewa sahaja.Tapi bukan alasan kita tak menghias rumah kan.
Bayangkan kita baru balik kerja penat tgk rumah berkemas tenang jer rasa kan.
RumahKU SyurgaKu.
Tip Aku mendeko * Bajet aku ciput jer sebulan Rm 50 @ Rm 100
                               * Susun Atur Perabut
                               * Ruang Yang Selesa & Selamat
                              (penting sbb aku ada 2 hero my little son untuk bermain)
                               *Menarik kat mata aku bila pandang




Untuk hiasan ala2 English nie korang bole dptkan dekat kedai seperti 
KK Home , Romantika , Daiso , Ikea , Sportlight & kedai souviner

 Nie Kedai Romantika harga under budget
Daiso Rm 5 for all item
Peti Ais pun nak organize jgk beli kat Ikea  bekas nie
 Simple jer kumpul fridge magnet
Bilik Tidur
Biasanya konsep english style nie byk ada yang suka shabby pink , rustic , english country ala desa kampung omputih tu.Apa yang penting ikut bajet kita la kan. Nie jer termampu untuk dekor umah kita.Yang penting hati kita dan family selesa.Semua orang boleh menghias rumah mengikut kreativiti  dan bajet sendiri.
                             

 

No comments:

Post a Comment