Tuesday 5 November 2019

KULIT LEMBAP SEPANJANG HARI DENGAN ALOE AC CLEAN BUBBLE CLEANSER




Assalammualaikum ,


Korang mesti dah familiar dengan jenama Aloe Ac Clean Bubble Cleanser dari Hansaegee Nature original made in Korea. Pembersih wajah dengan buih putih yang mengujakan dap – dap pada kulit wajah berserta urutan mencuci dan menanggalkan segala kekotoran yang terperangkap di liang pori wajah . Produk yang bertahta dihati untuk membersih wajah 







Kesan Penggunaan Berterusan AC Clean Bubble Cleanser Hansaegee Nature



AC Clean Bubble Cleanser mengandungi bahan semulajadi iaitu Alor Vera & Tea Tree Leaf Oil yang menjadikan kulit lembap berpanjangan . Saya sendiri mengakui setelah bekerja seharian dalam keadaan berhawa dingin kulit tidak lagi kering dan kusam . 






Tea Tree Oil juga merupakan agen bersifat anti kulat yang dapat merawat jerawat , infeksi  dan parut . Jika kulit korang ‘ suburn ‘ AC Clean Bubble Cleanser dapat memulihkan atau meregenerasikan kulit sihat dengan cepat .








AC Clean Bubble Cleanser menjadi piihan kerana struktur buih atau foam yang berbeza dari produk lain mengujakan sangat saat membersihkan wajah . Setelah mencuci kulit wajah masih lembap dan lembut tidak terasa kulit tegang lagi best sangat kerana kandungan lembapan yang tinggi . Buih foam juga mencuci sehingga mendalam ke dalam liang pori dan menanggalkan sel kulit mati . Berkesan juga menanggalkan make up serta meregenerasi kulit. Paling best AC Clean Bubble Cleanser sesuai untuk semua jenis kulit seperti kulit kering , kombinasi , sensitive dan berminyak . 






Penggunaan  AC Clean Bubble Cleanser tidak memberikan kesan sampingan kerana tidak mengandungi bahan berbahaya dan selamat digunakan .


Cara Penggunaan AC Clean Bubble Cleanser

  •       Bilas wajah bersama air terlebih dahulu
  •       Pum bubble foam dalam kuantiti yang mencukupi
  •       Urut wajah menyeluruh secara perlahan
  •       Bilas bersama air bersih atau air suam 






Harga : RM 65 / 150 ml

Hansaegee Nature


1 comment:

  1. Fiza suka AC Clean Bubble Cleanser sbb senang betul nak guna, picit terus keluar buih..

    ReplyDelete