MAGGI Cukup Rasa akan memulakan kempen baharu serba menarik yang dinamakan ' Tak Kenal Tak Cinta ' dalm usaha untuk memperkasakan wanita Malaysia dari semua lapisan masyarakat untuk menyahut cabaran. Kempen ini juga memperkenalkan duta jenama baharu MAGGI Cukup Rasa Datin Paduka Eina Azman yang cukup terkenal di instagram kerana rajin berkongsi resipi masakan rumah .
Eina Azman debuts as MAGGI® CukupRasa's new brand ambassador! |
Popular dengan video masakan rumah , semangat juang dan kesungguhan Eina Azman terus memberi inspirasi kepada seramai 1.7 juta pengikutnya di Malaysia , mendorong mereka mencuba memasak sajian ringkas di rumah dan inilah yang ingin di ketengahkan oleh MAGGI Cukup Rasa melalui kempen baharu ini .
Dilancarkan di Pusat Beli Belah MyTOWN Kuala Lumpur , kempen ini mendorong wanita agar berani mengambil langkah pertama untuk mencuba sesuatu yang baharu . Langkah berani boleh mencetus kesan positif dan membantu kita belajar dan berkembang maju seperti yang dipaparkan oleh cogan kata jenama ' Tak Kenal , Tak Cinta .
Dalam
pada itu, majlis pelancaran turut menganjurkan sesi Bual Bicara yang bertemakan
‘Tak
Kenal, Tak Cinta – Perbualan Dengan Wanita Untuk Mencapai Lebih Lagi Setiap
Hari’ yang nyata menyuntik semangat hadirin. Diacarakan oleh Daphne Iking, sesi
ini menampilkan penyanyi dan pencipta lagu Stacy Anam dan ahli gimnastik
Malaysia Farah Ann serta Ketua Bakat dan Pembangunan Organisasi Malaysia dan
Singapura, Nestlé, Durdana
Kabir bersama
Eina Azman di atas pentas. Ahli panel berkongsi kisah penuh inspirasi bagaimana
mereka menangani dan mengatasi cabaran harian dan menyentuh topik-topik seperti
memasak sajian kegemaran mereka dengan MAGGI®
CukupRasa.
En. Juan Aranols, Ketua Eksekutif , Nestle ( Malaysia ) Berhad yang turut hadir di majlis pelancaran tersebut berkata, Nestle memang penyokong kuat kepelbagaian dan keterangkuman. Memupuk budaya organisasi dinamik yang menyokong wanita dan membolehkan mereka memperkasakan diri mereka . Mencerminkan semangat ' Tak Kenal Tak Cinta , kempen ini memberi tumpuan kepada wanita Malaysia dan menggalakkan mereka agar lebih berani dan memberi inspirasi kepada mereka untuk menyerlahkan keupayaan mereka .
Geetha
Balakrishna, Pegawai Eksekutif Perniagaan, MAGGI®, Nestlé (Malaysia) Berhad menambah,
“Sejajar dengan janji jenama kami, “You and MAGGI®. Cook the Difference” (Anda dan MAGGI®. Masakan yang membawa perubahan bermakna), kami amat teruja untuk melancarkan kempen terbaharu kami bagi MAGGI®
CukupRasa, yang menggalakkan pengguna untuk berani mencuba sesuatu di luar kelaziman.
Kami berharap kempen MAGGI® CukupRasa ini boleh membantu memberikan dorongan
yang diperlukan oleh kaum wanita untuk mengambil langkah pertama.”
Di
majlis pelancaran kempen, Encik Juan Aranols dan Cik Geetha Balakrishna bersama
dengan Chef Muluk, Chef Eksekutif Korporat Nestlé, dan Eina Azman telah menyertai
demonstrasi memasak bersama tetamu lain. Wakilmedia turut berpeluang untuk mengasah
bakat kulinari masing-msaing dan mencuba beberapa resipi.
Diketuai oleh Chef Muluk, mereka
telah mencuba resipi Nasi Goreng Cina dan Sayur Goreng Campur MAGGI® CukupRasa
ciptaan Eina Azman. Penambah perasa semua dalam satu ini, yang diperbuat daripada adunan
unik bawang putih, bawang dan ikan bilis segar serta rempah lain, ialah ramuan
rahsia untuk kaum ibu melazatkan lagi sajian yang dimasak di rumah. Di samping
itu, dengan menggunakan MAGGI® CukupRasa dalam sajian, anda tidak
perlu menambah garam!
Acara Roadshow MAGGI® CukupRasa akan diadakan di Pusat Beli-Belah MyTOWN sehingga 18 Ogos. Acara Roadshow ini kemudian akan menuju ke 10
negeri termasuk Kelantan, Terengganu, Penang dan lain-lain lagi. Untuk maklumat
lanjut tentang kempen terbaharu MAGGI® CukupRasa,
No comments:
Post a Comment