Wednesday 20 February 2019

EGGSTRA SHIOK” Royale, Salted Egg Tarikan Baru Dominos Pizzas

Food enthusiast Adikfoods and [Center] Linda Hassan, Senior Vice President of Marketing, Domino's Pizza Malaysia & Singapore as well as [Right] , Food enthusiast Mori Said during the panel session discussing the Salted Egg craze in Malaysia. 



Domino’s telah melancarkan menu terkini iaitu Royale Salted Egg piza. Dipadankan dengan sos telur masin bersama taburan telur masin untuk menambahkan “Eggstra kick” yang enak untuk dinikmati bersama keluarga dan rakan-rakan. Semasa pelancaran menu terbaru Domino’s Royale Salted Egg, bertemakan “The Rise of Salted Eggs” telah diadakan. Mori Said dan Adikfoods telah dijemput untuk memeriahkan lagi perbincangan bersama dengan Linda Hassan, Naib Kanan Presiden, Pemasaran Domino’s Pizza Malaysia & Singapura. Panel berpendapat tren atau hidangan telur masin paling unik serta luar biasa yang dinikmati oleh rakyat Malaysia. Perbincangan tersebut telah membuktikan bahawa telur masin adalah sebuah hidangan yang versatil dimana ia sesuai untuk dipadankan bersama hidangan tempatan mahupun barat . 



[Center] Shamsul Amree, Deputy President of Operations, Domino's Pizza Malaysia & Singapore and Linda Hassan, Senior Vice President of Marketing, Domino's Pizza Malaysia & Singapore unveiling the Eggstra Shiock Royale Salted Egg Pizzas! 



Terdapat tiga jenis piza yang boleh dipilih iaitu Royale Chicken Pizza, Royale Tuna Pizza, dan Royale Delight Pizza. Ramuan unik yang berjaya menyatukan pelbagai rasa sekaligus melazatkan piza ini adalah sos telur masin. Pizza Royale ini dihasilkan khusus untuk mengimbangkan rasa lazat dan berkrim yang melengkapkan rasa dalam setiap gigitan. Tambahan lagi, Domino’s memperkenalkan Royale Chicken Wings yang disaluti telur masin dan daun kari yang aromatik. Domino’s juga memperkenalkan Royale Cheesy Stix baharu. Telur masin kini bukan lagi asing dalam kalangan kita dan ini adalah kerana ia adalah makanan asas bagi rakyat Malaysia. Ini dapat dilihat apabila popularitinya meningkat dimana ia digunakan dalam pelbagai jenis makanan.




 Domino's Pizza launches three Egg-cellent pizzas namely the Royale Chicken Pizza, the Royale Tuna Pizza and the Royale Delight Pizza!


Hadir pada pelancaran tersebut ialah Shamsul Amree, Timbalan Presiden, Operasi, Domino’s Pizza Malaysia & Singapura berkata, “Selain daripada memastikan para pelanggan teruja dengan perisa yang unik dan baru. Pelancaran Royale Salted Egg piza di Domino’s ini dihadiri oleh pihak media, para pencinta telur masin dan juga “food influencers” popular yang berkongsi minat terhadap telur masin

Untuk nilai yang lebih berbaloi, para pelanggan boleh memilih Royal Combos yang terdiri daripada Royale Buddy Combo hanya pada RM39.90 dan Royale Super Combo hanya untuk RM59.90. Di samping itu, para pelanggan boleh menambah Royale Chicken Wings pada RM12.75 atau RM13.70 sebagai ala carte. Selain itu, pelanggan juga boleh memilih untuk menambah Royale Cheesy Stix pada harga RM8.30 atau RM9.25 sebagai ala carte.




Starting from February 11, 2019 customers can now enjoy the all new Royale Salted Egg Pizza! 



Pelbagai menu edisi terhad terbaharu seperti Eggstra Shiok Royale Salted Egg piza, Royale Chicken Wings dan Royale Cheesy Stix boleh didapati di Domino’s Pizza di Semenanjung Malaysia bermula daripada 11 Februari 2019. Anda boleh mengunjungi cawangan Domino’s, membuat pesanan dalam talian di http://www.dominos.com.my/, atau menghubungi 1300-888-333.

Untuk mengetahui tentang menu terbaru Domino’s Pizza Royale Salted Egg dan juga promosi yang sedang berlangsung, sila layari laman web kami di http://www.dominos.com.my/.







3 comments:

  1. suka giler dgn pizza baru dominos ni..kena dgn tekak pulak tu..serius tak nyesal beli.. nak repaet lagi

    ReplyDelete
  2. Wow sedapnya mama Ni mmg suka telur

    ReplyDelete