Tuesday 8 May 2018

SAFI SHAYLA AKTIFKAN DIRI ANDA RELAUNCH EVENT PAKAR RAMBUT WANITA BERTUDUNG




Hai girlsss , 

Rata - rata antara gadis dan wanita Malaysia adalah pengguna produk SAFI yang setia hingga kini betul kann.. Baru - baru ini Produk safi melancarkan " relaunch " SAFI SHAYLA  Aktifkan Diri Anda Pakar Rambut Wanita Bertudung bertempat di District 21 , IOI City Mall pada 3 May 2018 . 






SAFI sangat memahami masalah penjagaan rambut oleh wanita bertudung . SAFI SHAYLA dengan formulasi baru mengandungi 1001 manfaat Habbatussauda & Micro bamboo charcoal yang dapat menyelesaikan masalah rambut seperti rambut rapuh , kegatalan kulit kepala & kekotaran akibat pencemaran . 





Ketua Eksekutif Wipro UNZA Malaysia Sdn Bhd, Sriram Krishnamurthy dan Pengurus Pemasaran Safi , Puan Mahsuri Sulaiman memperkenalkan pelancaran SAFI SHAYLA  perumusan baru dengan  pembungkusan premium terkini . 



Foto Safi Group semasa pelancaran  
dari kiri - Cik Sakinah Amirah ( Produk Eksekutif ) , Cik Jessie Wong 
( Pengurus Besar Jualan ) , Ms Doris Gwee ( Pengurus Produk Kanan ) , Pan Choi Yan            
( Pengurus Besar Pemasaran ) , Sriram Krishnamurthy ( Ketua Eksekutif Wipro Unza 
( Malaysia ) Sdn Bhd dan Puan Mahsuri Sulaiman ( Pengurus Pemasaran ) .  




Eksekutif Produk Safi, Sakinah Amirah memberikan ucapan mengenai pelancaran SAFI SHAYLA dengan formula baru dan tambah baik dalam memperkenalkan produk baru untuk melengkapkan rangkaian penjagaan rambut SAFI SHAYLA. 




Pelancaran Gambit - Pakar penjagaan rambut bertudung SAFI SHAYLA untuk melayari dengan lebih aktif kini mempamerkan wajah pembungkusan yang lebih premium dan terkini dalam pelbagai saiz. Dari kiri Minyak Rambut Safi Shayla , Safi Shyla Syampu , Safi Shyla Pump Syampu , Safi Shyla Pouch Syampu & Safi Shyla  2 dalam 1 Mist Rambut & Hijab. 



Aktiviti Safi Shayla berzumba dengan media



Media yang menyertai salah satu permainan yang diadakan semasa pelancaran acara Safi Shayla 




Kini wanita yang bertudung tidak lagi gentar dan risau untuk menjalankan tugasan seharian dengan lebih berkualiti dan bertenaga . Keyakinan diri adalah kunci utama golongan wanita. Dengan rangkaian lengkap produk penjagaan rambut wanita bertudung SAFI SHAYLA dapat menjaga rambut dengan rapi dan kelihatan sihat dan bersinar . 




Pengurus Produk kanan , Doris Gwee dengan kumpulan pemenang cabaran Safi Shayla
Rangkaian produk SAFI SHAYLA adalah memiliki sijil halal dan harga mampu milik . Untuk keterangan lanjut boleh juga layari laman web Safi : 


Web : Wipro Unza 
Youtube : safimalaysia
Facebook : SAFI 



1 comment:

  1. hi

    om follow sini #29

    https://ombakbergigis.blogspot.my/

    ReplyDelete